Răspunsuri

2014-10-26T15:51:16+02:00
Planul de idei a unui text este atunci când scoți ideile pricipale (importante) dintr-un text.Pe baza planului de idei poți realiza o compunere.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
24 3 24
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:53:48+02:00
Un text are mai multe fragmente.Fiecare fragment are ideia lui principala,impreuna formeaza planul de idei
Daca trebuie sa faci planul de idei al unul text trebuie sa separi pe fragmente si dupa trebuie sa scopti ideia pricipala 
Numerotezi fiecare propozitie si  este gata planul de idei
sper ca ti-a fost de ajutor
30 4 30