Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:50:56+02:00
Ana are 28 de bomboane, iar Elena are 36. Amandoua le pun in aceeasi punga, apoi ii dau Mihaelei 42. Cate bomboane au mai ramas?
2 5 2
2014-10-26T15:56:23+02:00


Un țăran a avut la dispoziție 3 zile să culeagă si să vîndă mere. În prima zi a cules 28 kg mere , a 2-a zi a cules 36 kg mere  , iar a 3-a zi a vîndut 42 kg mere.   Cate kg mere i-au rămas țăranului ?