Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:45:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aici- acolo
brav-necurajos
a coase- a descoase
demn-nedemn
a ieși-a intra
întuneric-lumină
libertate-închidere, sau mai  degrabă nelibertate
sus-jos

Ana descoase această bluză.
Jos am un măr pus deoparte.
2014-10-26T15:45:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aici-acolo
brav-fricosa
coase-a descoase,a desira
demn-nedemna
iesi-a intra
intuneric-lumina
libertate-captivitate,robie
sus-jos

Eu ma aflu jos.
Sunt nedemn de acest site.