Răspunsuri

2014-10-26T15:40:10+02:00
La o ferma erau 15 oi
peste cateva zile au murit opt , dar supa 2 zile a mai primit inca 5 de la varul sau . cate oi  are in prezent omul ?

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:41:22+02:00
Sora mea a luat un cos cu 15 bomboane, fratele mai mic a luat 8, iar mama vazand asta a cumparat 9 bomboane dupa care le-a adaugat in cos.
Cate bomboane se afla in cos??
2 5 2