Răspunsuri

2014-10-26T15:40:45+02:00
Singur nu vei putea reusi nimic in viata.Trebuie sa ai un frate,o prietena care sa te ajute in viata la lucrurile pe care simti ca nu le poti face singur.
da, multumesc
apasa ,,Multumesc'' te rog
am apasat deja :)
ok mersi
bafta maine la scoala
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-26T15:42:29+02:00
Pentru a reusii in viata , este foarte important ca omenirea sa se completeze... de aceea oamenii au diferite talente, de exemplu: pictorul il completeaza pe cel care vrea sa aiba tablouri in casa, dar nu are destul talent sa si le faca singur.... asa ca, morala este ca oamenii sunt facuti sa se completeze unul pe celalalt, deoarece, nu ar reusi sa aiba o  viata plina de iubire , armonie si pace, daca nu ar avea pe cineva care sa il poata duce pe drumul spre succes...
raspunsul cel mai inteligent, te rooooog
yeeeee, mersi