Găsiţi sinonime (expresii) pentru următoarele expresii:
a) a pune pe cineva la încercare
b) îi suflă vântul în traistă
c) a face zile fripte cuiva
d) a se de pe brazdă
f) a lua în consideraţie

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:33:17+02:00
A)a testa pe cineva
b)a ramas fara bani
c)a necaji pe cineva ,a supara,a ocari
d)a se cuminti
f)a bada de seamna 
cred ca sunt bune si sper sa te ajute
Şi care răspunsă să aleg, că unele variante la răspunsuri sunt diferite :)
Să te fac fericită , îţi dau ţie punctele :)
ma mult:*
si pe mine puteai sa ma faci fericita :*
Tu eşti mai ambiţioasă
2014-10-26T15:34:18+02:00
A) a testa, a verifica ?
b) a fii lefter, sarac 
c) a enerva pe cineva
d) a renunta 
f) a tine cont , a pasa .. ( mai bun e  a tine cont )
asa ca poti pune care e cel mai inteligent raspuns
:p
:\
părerea ta :)
crd ca da