Răspunsuri

2014-10-26T15:17:55+02:00
1. a)mandru
    b)a se chema
    c)frumos

scuze atat stiu!!

de fapt voios inseamna bucuros
da, dar e si ala, e unul mai indepartat dar e bun
il poate adauga..
ba nu, nici macar nu e indepartat si nu e deloc bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:19:21+02:00
Voios - bucuros
a se numi - a se declara
atragator - frumos

usor -  care are greutate mica
deznadejde - fara speranta
stralucitor - care straluceste, care imprastie lumina
a pluti - a se mentine la suprafata unui lichid