Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:17:04+02:00
1.Impromtru-piesa instrumentala 2.indigenta-lipsa 3.stimag-urma lasa ceva 4.bildungsroman-Roma care preszinta procesul de formare a unui character 5.hemorogie-stiinta si arta de a alcatui calendar
Si con
Si cordita-exploziv preferat din nitrogloceria si nitroceluloza
mersi
Cp
2014-10-26T15:27:32+02:00
Disparuse-a piede:odaie-cameruta; abajur-palarie;alifie-crema;carpeta-covor;prunc-bebelus;aerolit-piatra;telefon-mobil;flacon-sip;paner-cos