Răspunsuri

2014-10-26T15:16:33+02:00
Bunatate -format prin derivare de la cuv de baza bun + sufixul atate
rautate -format de la cuvantul de baza rau +sufixul atate

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:21:57+02:00
Singuratate=s-a format prin derivare de la cuvantul de baza "singur" +sufixul "atate"
strainatate=s-a format prin derivare de la cuvantul de baza "strain" +sufixul "atate"
2 5 2