50 de puncte petru cel mai bun raspuns

Exprima-ti opinia in 10-15 randuri despre urmatoarea afirmatie a lui Vasile Alecsandri: Doina este cea mai vie expresie a sufletului romanesc.Ea cuprinde simtirile sale de durere,de iubire si de dor. Melodia doinei,pentru cine o intelege, este chiar plangerea duioasa a patriei noastre dupa gloria sa trecuta. Ea este cantecul cel mai frumos, cel mai jalnic, cel mai cu suflet ce-am auzit eu pe lume.

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-26T15:00:12+02:00
Doina romaneasca.... nimic mai frumos.... Tot ce poti sa spui despre talentul lui Vasile Alecsandri de a  descrie jocul care in sufletul nostru este ca un foc, ceva care nu poate fii exprimat decat in versuri.... Prin cuvintele si expresiile aratate in Descriere , arata ce fel de om era Alecsandri, un patriot adevarat.... Iar daca cineva il intrece pevasile Alecsandri, este reintrecut de sine... Iar despre doina, cum cred eu ca este aratata in inima mea: cea mai cu foc traditie care poate fii vazuta in Romania.... :)
CU PLACERE :)
6 2 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:12:06+02:00
In opinia mea, aceasta afirmatie are rolul de a sensibiliza cititorul prin folosirea figurilor de stil si imaginilor artistice legate de patria noastra insufletita de fiecare in parte.
  In primul rand, autorul Vasile Alecsandri este gasit in ipostaza (sau in postura) de admirator care isi exprima sentimentele in mod direct prin sentimentul de compatimire si iubire a patriei.
 De asemenea atmosfera desprinsa din text este una de melancolie a ceea ce s-a petrecut in trecutul glorioasei tari. Doina este asemanata cu ,,cantecul cel mai frumos,, deoarece este singurul cantec de tristete si respect,
 In concluzie, aceasta afirmatie ne duce cu gandul la vremurile de mult trecute si uitate !

Nu stiu cat e de buna dar sper sa te ajute! Bafta!!!
15 4 15