Răspunsuri

2014-10-26T14:52:40+02:00
Am=este parte de vorbire -pronume
daca nu ma grresesc

da este bine
Da este pronume
daca team ajutat pune acest rs cel mai bun
ce fel de pronume este
:-)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T14:54:28+02:00
Am=pronume personal (pronume reflexiv)
                         cel mai bun?
ce fel de pronume este
gata am editat intrebarea
nu este pronume personale
deoarece pronumele personale sunt eu tu el ea noi voi ele ei
ba da