Scoala sportiva din localitatea noastra este dotata cu 321 mingi,iar cea din loalitatea invecinata are cu 123 mai multe mingi.formuleaza intrebari astfel incât problema sa se rezolve prin a.o adunare.b.două adunari.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T14:44:48+02:00
Cate mingi au cele doua scoli?
321+(321+123)=321+444=765

2)
Cate mingi are a doua scoala?
321+123=444
Cate mingi au cele doua scoli?
321+444=765

1 5 1
2014-10-26T14:44:50+02:00

A. cate mingi sunt localitatea invecinata ?

B. cate mingi sunt in total in cele doua scoli sportive ?