Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-26T14:19:10+02:00
Roman- romanas -romancuta- romanel- romanime-romanasul-romaneasca
frate- fratior-fratioara :)- infratire- fraternitate -inftatit
:) cp
am mai completat
pe mine ma cheama razvan pe tine?
Mihaela dar hai sa vb prin mesaje, nu aici... vezi langa notificari.
bn
2014-10-26T14:24:44+02:00
Roman -Romanas -Romanaul -Romanasul--Romanie-Romaneasca
Frate -fratior -infratit -infratire -fraternitate
1 5 1