Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T19:53:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Luat de suflet-infiat, adoptat
de bani gata-avut, bogat
cu capul in nori-distras, neatent
in putere-puternic, viteaz
iti multumesc mult:)
ca din topor=>de mintuiala(corect?)
2014-02-27T19:56:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Intr-o ureche-ceva gen nu prea mai face nimic nu mai este cum era