Răspunsuri

2014-10-26T14:15:37+02:00
Verifici daca sunt verbe si pronume la persoana 1 si 2...prezenta semnelor de punctuatie ..a interjectiilor si a subst in vocativ
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T14:27:27+02:00
    In opinia mea, opera...(titlul), de...(numele autorului),apartine eului liric, in care autorul isi exprima in mod direct sentimente,trairi, creand imagini artisticecu ajutorul figurilor de stil.
     In primul rand, apar marci lexico-gramaticale ale prezentei eului liric: verbe la persoana I: ...(exemple) si forme pronominale de persoana I: ...(exemple) \ ale relatiei eului liric-interlocutor: ...(exemple), iar poetul isi exprima sentimente ...(ce sentimente se dejaja din text).
     In al doilea rand, se remarca imagini artistice vizuale...(exemple), create cu ajutorul figurilor de stil: (numirea a trei-patru figuri de stil diferite, ilustrate cu ajutorul citatelor).
     In concluzie, trasaturile mai sus prezentate justifica incadrarea textului suportate in eul liric.

Sper ca te-am ajutat !



Comentariul a fost şters
:)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu...scz nu am odnoklassniki