Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T14:08:21+02:00
-14+(-27)=-41
-26(-377)=9802
-26+(-113)=-241
-24+(-215)=-239
16+(-27)= -11
113+(-27)=
86
-26+(-l-17)+(-23)=-32
-39+(-l-210) =
171
167+(-2100)= -1933
-271+(-110)+(-13)=-394
870+(-1200)=
-330
spune te rog al 2 ex. de unde tia dat 9802 ca imi trebu si cum a dat
2014-10-26T14:09:31+02:00
-26(-377)=
-26+(-113)==26-113=-139
-24+(-215)=-24-215=-239
16+(-27)= 16-27=-11
113+(-27)= 113-27=86

-26+(-l-17I)+(-23)=-26-17-23=-66
I-17I=17
-39+(-l-210I)=-39-210=-249 

167+(-2100)= 167-210=-43
-271+(-110)+(-13)=-271-110-13=-394
870+(-1200)=870-1200=-330
1 4 1