Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T14:06:40+02:00
De exemplu,as putea spune ca mama mea imi da cate un sfat in orice vreau sa fac plus parerea ei. De multe ori nu am ascultat-o desi stiam si eu ca are dreptate. De exemplu ,intr-o am vrut sa merg pe afara cu noul meu telefon si mama mi-a propus sa il las acasa un timp,si eu nu am ascultat-o...telefonul mi-a fost furat din cauza neatentiei mele,dar aceasta poveste a avut un final fericit datorita faptului ca l-am gasit.

2014-10-26T19:56:32+02:00
Nu am ascultat de doamna profesoara eram obraznic