Răspunsuri

2014-10-26T13:56:46+02:00
A taia- m-am taiat in hartie - am taiat cartofi - am taiat-o de aici ( am fugit -
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T13:59:07+02:00
A taia frunza la caini
a taia in carne vie
sa tai lemne pe el
a-si taia craca de sub picioare
a taia raul de la radacina
a taia nodul gardian
a i se taia picioarele
el taie si spanzura
iti taie cheful de...
faci dupa cum te taie capul