Combinati substantivele urmatoare astfel incat sa obtineti substantive compuse : inima , vara,vointa,de,caine,Cluj,buna,grafie,Botanica,rea,Napoca,drept,floare,unghi,prima,Gradina,colt,lup,radio .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T13:33:41+02:00
Primavara,bunavointa,reavointa,floare de colt,inima de caine, Cluj-Napoca, radiografie, Gradina Botanica, unghi drept.
Multumesc
Rea vointa,deprima,caine-lup ,Cluj-Napoca,radiografie ,Gradina-Botanica,unghi-drepte ,floare de colt.(^.^)
Cu placere.
2014-10-26T13:36:41+02:00
Primavara
rea-vointa
 deprima
caine-lup
Cluj-Napoca
radiografie
Gradina-Botanica
unghi-drept
floare de colt