Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T13:34:23+02:00


a-b=b-c

b=395

a-395=395-c

a+c=395+395

a+c=790

a+b+c=?

a+c+b=?

790+395=1085

Suma celor trei numere este 1085


Ma notezi ca cel mai bun???celalalt raspuns este mai greoi...
:)
merciiii.....
2014-10-26T13:37:37+02:00
A+b+c=?
a-b=b-c
b=395
a-395=395-c adunam 395
a=395-c+395
a=790-c
790-c+395+c=a+b+c
790-395-c+c=a+b+c
395-c+c=a+b+c
a+b+c=395
2 3 2