Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T19:38:36+02:00
Notam pretul initial cu x.
Dupa majorare, pretul devin: 1,1 x.
Dupa micsorare, pretul devine 0.99 x.
Deci, pretul final 0.99 x = 44, 55 lei
De unde rezulta ca pretul initial, adica x, este 44, 10 lei.
Mentionez ca 10 % majorare este 110 % din x.
Si ca 10 %reducere este 90% din pretul rezultat anterior.
 
2 4 2
2014-02-27T19:38:52+02:00
(a+ 10% x a)- 10% x(a+ 10% x a)=44,55

De aici calculezi tu.