Puteti sa ma ajutati cu un text narativ la dialogul acesta:
-Salut andrei!
-Salut!
-Ce faci?
-Eu bine, tu ce mai faci?
-Pai... sa zicem ca bine si eu!
-Auzi vrei sa iesim in weekend ?
-Mai bine vin-o tu pe la mine!
-Bine , dar ce o sa facem?
-Pai..: - ne plimbam cu bicicleta!
-ne scriem temele!
-Bine andrei!
-Ok, Salut!

2

Răspunsuri

2014-10-26T13:25:57+02:00
Doi copiii se intalnesc ,se saluta si se intreaba unul pe celalat ce mai fac.Unul dintre ei sugereaza sa mearga pe afara ,dar celalat ii spune ca mai bine vine pe la el ca sa se dea cu bicicleta sau sa faca temele . Apoi, se saluta si pleaca.
am uitat sa scriu trebuie sa aiba si semnele de punctuate potrivite
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T13:28:48+02:00
Un prieten de al lui Andrei l-a salutat si pe urma a inceput o convorbire cu el. L-a intrebat ce face pe Andrei si acesta din urma i-a raspuns ca este bine. Andrei si el curios sa vada cum e amicul lui i-a pus aceeasi intrebare,iar acesta nu era prea bine.Peste ceva timp Andrei a fost invitat de catre amicul lui ca sa mearga undeva in weekend-ul acesta dar Andrei a vrut ca cei doi sa mearga la el acasa. Prietenul,curios,l-a intrebat din nou pe Andrei ca ce vor face la el, acesta din urma i-a propus ca se vor plimba cu bicicletele si sa isi scrie temele primite. La plecare cei doi s-au salutat ca intre amici.
-sper ca te-am ajutat...

2 4 2