Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T13:16:41+02:00
A facut un transplant de inima.(inima ca organ)        Este in inima Parisului.(in mijlocul Parisului)
2 5 2
2014-10-26T15:01:23+02:00
Inima - organ
inima pamantului ( in mijlocul pamantului )
inima- a iubi ( ex : a prinde  la inima )
"A-si lua inima in dinti " - a se incuraja , a prinde curaj 
Cauta pe dex acolo gasesti o gramada :)
cu ce se lipeste plastilina pe fata?????????
nu stiu :))))) e unsuroasa si grasa si nu cred ca se lipeste cu ceva
o sa incerc cu aracet