Răspunsuri

2014-10-26T13:08:55+02:00
Asta este site de teme... dar iti zic ;) Decj fii mai grijuliu cu fata pe care o placi, daruieste'i ciocolata.. etc Si poate o sa se creeze ceva.. ascult'o cand este tristo, ai grija de ea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T13:09:57+02:00
Fii dragut cu ea, fii amuzant, gaseste subicte de vorba, apar-o daca este nevoie si ajut-o cand este cazul. 
nu
dar esti o domnisoara care stie ce wrea de la cavalerul ei
Exact. Il faci cel mai bun raspuns?
ma woi gandi
Mersiii