Răspunsuri

2014-10-26T12:59:26+02:00
Doina are caracter anonim,oral,colectiv si sincretic, este o opera populara deci da..
Doina are carcter oral
normal că este creație orală, Miorița nu a fost scrisă,adică compusă de cineva anume, ci a fost culeasă din folclor. E o diferență.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T13:01:10+02:00
Doina este în general o creație populară anonimă( fără autor cunoscut ),dar cu titlu ,de ex. Miorița,Toma Alimoș ,Mănăstirea Argeșului,etc.
Există însă și posibilitatea inexistenței titlului ( foarte rar ) ,mai ales dacă sunt mai multe versiuni ale unui tip de doină populară ( am întâlnit chiar la Miorița , la o veriune diferită de cea culeasă de Vasile Alecsandri.).