Răspunsuri

2014-10-26T12:49:22+02:00
Carte : 1. manual
          2. de joc
          3. alegator
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T12:53:21+02:00
1.Casa mea este frumoasă  /2. Stau să plătesc produsele la casa de marcat(ghișeu ,loc unde se achită cumpărăturile ) /3. Bunica are vin de casă (vin produs de la strugurii ei și de ea,manual)/4. Casa de bilete este deschisă./ 5.Mirilor li s-a urat casa de piatră./ 6.Casa scării nu e întotdeauna sigură./7.Își ține banii în casa de fier./8.El face parte din casa regală.(familie)./ 9.Am o casă de ținut ( gospodărie)
10.Vecina spune că cineva vrea să-i strice casa (căsnicia)./11.Înainte femeile de la sate nășteau la casa de nașteri ( maternități).12.Merg la Casa de cultură ( instituție culturală unde au loc manifestări culturale).
Trebuia doar 2 măăi:***multumescc mult
am zis să fie mai multe exemple,nu strică.Mersi pt. coroană.