Răspunsuri

2014-10-26T12:26:48+02:00
De+parte
cu+minte
Sper ca te-am ajutat ! :)
ce derivare ma :))
Prin derivare cu sufixe si prefixe
inseamna ca ai 3 la romana
hai ma/?
ambele sunt prin S.V.G
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T12:29:00+02:00
Departe-cuvânt format prin sudare din prepoziția simplă ”de-”+ substantivul comun ”-parte”;
cuminte-cuvânt format prin sudare din prepoziția simplă ”cu-”+ substantivul comun ”-minte”;

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
Cu drag!Mulțumesc și eu că mi-ai marcat răspunsul ca fiind cel mai bun!
^_^meriti
Merci mult :D
^_^:*eu multumesc
:)