Răspunsuri

2014-10-26T12:24:31+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T12:31:39+02:00
O fetita de cinci -sase ani a mers la biblioteca.Nestiind ce sa faca a zis:
-Buna ziua, doamna bibliotecara!
-Buna ziua ,fetit-o!
-imi puteti spune va rog frumos unde pot gasi o carte cu multe poze?
-desigur!dar cu ce fel de poze ?
-pai ce aveti?
-haide sa vedem!
-bine!
-avem cu animale, plante,printese,planete,,lumea disparuta"............
-asi dori cu printese va rog!
-bine,Doresti sa o imprumut sau vrei sa  te uiti aici prin ea.?
-asi dori sa o imprumut va rog.
-bine.
Fetitei ii placuse atat de mult cartea incat o duse inapoi abia peste o luna.
1 5 1