Răspunsuri

2014-10-26T12:24:48+02:00
8 inmultit cu 2  : pentru a afla 2 laturi 
6 inmultit cu 2 : pentru a afla celelalte 2 laturi .
Adica : 16 + 12 =28 .
Sper ca te-am ajutat ! :D
aha doar jumatat
exact
nici jumatatea nu a aflat :)) findca ea a inmultit, nu a impartit
acuma aflu si eu dreptate dreptate
La tine e gresit ! Acuma ti-am zis ca suma tuturor laturilor !!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T12:30:43+02:00
Romb ABCD
IN TRIUNGHIUL AOD, m(O)=90grade
cu teorema lui pitagora
AD la patrat=AOla patrat + OD la patrat
Ad la patrat=4la patrat +3 la patrat
ADla patrat=16+9=25
AD=radical din 25
AD=5cm
P=4x5
p=20
scuze ca nu am folosit semnele
poti afla perimetrul
;)
ma contrazice un pusti care merge cu 5-6 la mate
O pustoaica de fapt care e a 9-a :)) Se vede ca cineva nu prea se descurca la romana cu genurile :))
:))