GASITI CATE UN ANTONIM PENTRU URMATOARELE CUVINTE SI ARATATI CE PARTI DE VORBIRE SUNT VESELIE, AINTRAT, NOU, SUS.

2
idicati sensurile urmatoarelor omonime si costructi enuturi cu acestea a ambala, arie, ban, liliac, mai mare, par, vara

Răspunsuri

2014-10-26T12:23:03+02:00
Veselie-întristare, scârbă, tristețe-substantiv simplu
a intrat-a iesit-verb
nou-veche-adjectiv propriu zis
sus-jos-adverb de loc
17 4 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T12:23:14+02:00
veselie=tristete (adverb)
a intra=a iesi (verb)
nou=vechi (adjectiv)
sus=jos (adverb)
24 4 24
indetificati omonimele si paronimele din textul de de mai jos colo-n vale in tarana sta o rama intr-o rana si priveste-un porc cum rama
rama,rana