Răspunsuri

2014-10-26T12:17:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a) a + b + c +d= (a+b)+(c+d)=325+137=462
b) a + b - c - d=(a+b)-(c+d)=325-137
=188
ma mai poti ajuta si la problema aceasta?
Comparati nr. x,y,z, daca y-x=46 si z-x =21
cum se rezolva?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T12:30:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)                                           b)
    a + b + c + d = 426                   a + b - c - d = 188
    325 + 137 = 426                       325 - ( c + d ) =  
                                                  325 - 137 = 188