Răspunsuri

2014-10-26T12:22:17+02:00
1)                                                  2)
   62 841-53 346=9 495                       a=26 909
   9 495+c=23 481
   c=23 481-9 495
   c=13 986                                      
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T12:23:02+02:00
1.62814-53346+c = 23481
c = 23481 + 53346 - 62814 
c = 76827 - 62814 
c = 14013

2. 73511-a-26849 = 19753
a = 19753 + 26849 - 73511
a = 46602 - 73511
a = - 26909
Sper ca ti-am fost de folos ..

1 5 1