Răspunsuri

2014-10-26T12:15:15+02:00


omogen=care are o structura unitara,inchegat ,sudat ,iar la neomogen e invers....


omogen=unitar inchegat sudat (ex:o echipa=un ansamblu)
neomogen=depozit optic care serveste la separarea radiatiilor monocromatice dintr-un fascicul complex.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T12:19:03+02:00
Omogen= are aceeasi compozitie peste tot (este foarte bine amestecat)
neomogen= compozitia este fragmentata ( nu este bine amestecat)