Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T19:16:51+02:00
Adjectivul este partea de vorbire care caracterizeaza o insusire a unui substantiv 
adjectivu este o parte de vorbirea a propozitiei
Adjectivul este o parte de vorbire ce exprimă însușiri . În propoziții , acesta se află pe lângă un substantiv . Exemplu : Elevul silitor . ("silitor" este adjectivul )
Partea de vorbire care arata insusirile lucrurilor ,fintelor,fenomenelor naturii,denumite de substantive,se numesc adjective.
2014-02-27T19:16:57+02:00
Adjectivul este partea de vb care insoteste un subst
Mersi.
adjectivul este o insusire a unui substantiv