Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-27T19:20:00+02:00
1.I____I____I____I____I____I2.300I
2.I____I
 Suma este 33.038 .
 33.038-2.300=30.738 suma partilor egale
 30.738:6=5.123 ( 2 )
 5.123x5+2.300=27.195 ( 1)
Verificare :  27.195+5.123=33.038 
Multumesc frumos !!! Imi poti accepta cererea mai am o problema . Daca vrei te rog frumos !
Cu placere !
2014-02-27T19:49:28+02:00
Numerele sunt    20 000 si 44 000
Nu poate sa fie 44.000 de mii un numar deoarece suma este 33.038