Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T11:43:11+02:00
2465-100=2365
2575-200-10=2365
15814-1001=14813
15813-500-500=14813

mai ajuta-ma te rog la ex asta; descopera cifrele care lipsesc si reconstituie scaderile de mai joc; 1[]5[]- 9[]7=585; 2[]3[]-[]13=14[]8 ;8764-8[]4=[]87[]; 35[]8-25[]=[][]63
Di nu primesc puncte ? :(
2014-10-26T11:47:28+02:00
A)4670-2365 = 2365 ,14814-1=14813 b 2368-2-1= 2365 , 14819-1-5= 14813
4 3 4