Răspunsuri

2014-10-26T11:24:09+02:00
Ea este frumoasa.-copulativ
Ea este acasa.-predicativ
As fi venit daca ne-ati fi anuntat.-auxilar
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T11:25:28+02:00
Are 3 valori :
-copulativa (cand formeaza predicatul nominal)
-predicativa (cand are sensul de a se gasi , a se afla , a exista )
-auxiliare (cand ajuta la formarea timpurilor compuse )

EXEMPLE:
Copulativa : Ea este harnica 
Predicativa: Ea este la mare 
Auxiliara: Ea ar fi mers dar era bolnava 
16 4 16