Răspunsuri

2014-10-26T11:23:13+02:00
Eu stau in banca a doua.
Parca sta pe inima problema aceea.
Elenei nu i mai sta gura.
Nobilii statea aplecati in fata regelui.
Noi stam in umra si veghem.
A sta cu mainile in san nu este bine deloc.
Stau ca o gaina plouata datorita dojanelor mamei.
Ion sta dus pe ganduri.
Sta sa inceapa ploaia.
Daca ii  sta in putinta ceva sigur va rezolva problema.
A sta la vorba e pierdere de timp.
Ce mai stai?
Cum stai?
Sta de duca de ceva vreme.
Elena sta ca pe spini.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T11:38:39+02:00
1. A sta la calculator nu e bine.
2.Ce mai stai?
3. Ele ar fi stat la spectacol
4.Eu stau cu tine pana la ora 16:00
5.Azi stau acasa ca e frig si ceata.
6.Stai sau pleci?
7.El sta in pat pentru ca e bolnav.
8.Stai cu mine nu pleca 
9.A sta in cumpana
10. Vointa sa sta in loc
11.Noi statuseram in parc 
12.-Stai,Vasile ai uitat caietul de matematica
13.A-i sta inima in loc
14.Mihaela sta pe ganduri in fiecare zi
15.Tu stai deoparte .
multumesc :)
cu placere sper ca te-am ajutat
cel mai bun raspuns
:))