Răspunsuri

2014-10-26T11:14:20+02:00
2/3-2/3=0asta e raspunsul

2/3 la cub da∛8/27
3/2 la -1 da2/3
E prima oara cand vad asa ceva =)) a-a = 1 :)) doamne ...
Bine ca te-ai corectat :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T11:19:45+02:00
( \frac{3}{2})^{-1}  -  \sqrt[3]{ \frac{8}{27} } =  \frac{1}{ \frac{3}{2} } -  \sqrt[3]{ \frac{ 2^{3} }{ 3^{3} } } = 1*\frac{2}{3} -  \frac{2}{3} =  \frac{2}{3} -  \frac{2}{3} = 0
" * " inseamna inmultit :D , acum sper ca ai inteles
da, dar 3 la puterea 3 ce se intapmla cu el?
acolo la radical de ordinul 3
iese de sub radical ca 3 :D , de exemplu radical de ordinul 2 din 2 la a doua este 2 , la fel si radical de ordinul 3 din 3 la a 3-a este 3 :D
aa..multumesc mult