Răspunsuri

2014-10-26T10:53:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
12 ³⁴ : 12 ³² - 3 ¹x 3 ² + 2 ³=12³⁴⁻³²-3¹⁺²+2³=12²-3³+2³=144-27+8=117+8=125=5³
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:54:01+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
12³⁴:12³² - 3¹·3² + 2³ = 12² - 3·9 + 8 = 144 - 27 + 8 = 125 = 5³
10 4 10