Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:48:44+02:00
Dupa moartea regelui Saul, David a devenit rege al poporului evreu. El i-a invins pe filisteni si i-a unit pe evrei intr-un singur stat numit Israel iar capitala si-a stabilit-o la Ierusalim. Fiul lui David, Solomon a urma la conducerea Israelului. El a stabilit legaturi comerciale cu alte state puternice precum Fenicia si a facut Israelul bogat si puternic. O parte din averea sa el si-a folosit-o pentru construirea in Ierusalim a unui mare templu inchinat zeului poporului sau. Dupa moartea lui Solomon, intre nordul si sudul tarii au izbucnit mari razboaie ce au dus la destramarea tarii in doua regate, Israel in nord si Iudeea in sud.
Ai luat-o de pe internet
Dupa moartea regelui Saul, David a devenit rege al poporului evreu. El i-a invins pe filisteni si i-a unit pe evrei intr-un singur stat numit Israel iar capitala si-a stabilit-o la Ierusalim. Fiul lui David, Solomon a urma la conducerea Israelului. El a stabilit legaturi comerciale cu alte state puternice precum Fenicia si a facut Israelul bogat si puternic. O parte din averea sa el si-a folosit-o pentru construirea in Ierusalim a unui mare templu inchinat zeului poporului sau. Dupa moartea lui
Solomon, intre nordul si sudul tarii au izbucnit mari razboaie ce au dus la destramarea tarii in doua regate, Israel in nord si Iudeea in sud.
2014-10-26T10:49:08+02:00
Dupa moartea regelui Saul, David a devenit rege al poporului evreu. El i-a invins pe filisteni si i-a unit pe evrei intr-un singur stat numit Israel iar capitala si-a stabilit-o la Ierusalim. Fiul lui David, Solomon a urma la conducerea Israelului. El a stabilit legaturi comerciale cu alte state puternice precum Fenicia si a facut Israelul bogat si puternic. O parte din averea sa el si-a folosit-o pentru construirea in Ierusalim a unui mare templu inchinat zeului poporului sau. Dupa moartea lui Solomon, intre nordul si sudul tarii au izbucnit mari razboaie ce au dus la destramarea tarii in doua regate, Israel in nord si Iudeea in sud.
2 1 2