si daca ai putea sa ma ajuti si la cuvantul minte
ok
Minte : Mincinos , Minciuna , Minciunica
cu minte ma refer la a gandi
cu minte nu stiu :/

Răspunsuri

2014-10-26T10:48:53+02:00


Fata:    Fetita , Fetiscana , Fatusca , Fetisoara

Sper ca te-am ajutat . :D

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:52:44+02:00
Cuvintele care sunt irudite cu fata sunt: 
-fetita
-fatuca
-fetisoara
-fetite
-fete
Atate stiu eu!!!
sandudaniela16 si cuvinte inrudite cu minte adica a gandi
nu stiu imi pare rau
-_-
nui nimic
scuze