Răspunsuri

2014-10-26T10:41:36+02:00
Tablitele de la Tartaria ,din judetul Alba - sun trei obiecte mici si stravechi din lut . Ele sunt considerate de majoritatea primele scrieri.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:42:54+02:00
La Tartaria s-a gasit niste semne pe un vas de lut si se considera prima scriere din lume(cuineforma)
mie profa de istorie mi-a spus ca se numea cuineforma
e vorba de tablitele sau obiectele pe care s-au folosit scrierea cuineforma
cred ca vorbea in general
Era scrierea pictografica cea cuneiforma era mai evoluata