Răspunsuri

2014-10-26T10:30:15+02:00
Cele doua cuvinte nu sunt paronime ?

Ma plimb pe strada
Pe strada principala s-a descis o estrada. (aici are sensul de o scena in aer liber cu diverse activitati)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:36:01+02:00
Eu ma uit pe strada si vad multi biciclisti
aseara am fost la teatrul de estrada si am vazut un spectacol frumos

estrada este o scena de dimensiuni mici improvozata unde se dau spectacole
cred ca ai auzit de teatru de estrada