Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:20:47+02:00
Mă privește suav ( adverb).
Suavul se uită la mine cu neîncredere.( substantiv)
Mulțumesc pt. coroană.
Mi-am adus aminte acum de faptul că - suav - poate avea și valoare adjectivală în construcții de genul - vocea SUAVĂ a profesoarei m-a determinat să fiu atentă.-
2014-10-26T10:20:50+02:00
El vorbea suav. (aici este adverb) Poti pune si intrebarea ca sa-ti dai seama: Cum este? ..suav. si in plus un adverb stă intotdeauna langa un verb: vorbea.