Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:17:40+02:00
A) Astăzi nu mi-am făcut tema.
b) Nu îi poți spune ce să facă.
Negativă este atunci când apare negația „nu”.
Enunțiativă când se termină în punct.
Ma mai poti ajuta cu ceva ? am uitat sa scriu si afirmativa :D
Desigur. Afirmativa este propoziția enunțiativă ( adică are punct ), în care nu apare negația. Exemplu : Eu vorbesc mult.
2014-10-26T10:17:57+02:00
Nu merg azi la școală.

Merg mâine la școală.( enunțiativă afirmativă).