Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:07:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este o zi calduroasa de vara.Ma imbrac cu:bluza, pantaloni, ciorapi si vesta.Mama ma vede si ma intreaba:
-Ce faci Irina?afara este vara, cald
-Nu contaza mama, vreau sa fiu frumoasa.
-Irina, stai!
Dar fata era deja afara
Mulțumesc mult!!! :)
cu placere
sunt mai mult de 7 propozitii
2014-10-26T10:13:33+02:00
E frumos afara.Pe drum vezi: fete, baieti,copii de toate felurile.O fata se opreste si striga:
-Mi-a furat telefonul !
-cine? intreb eu .
1 1 1