Răspunsuri

2014-10-26T10:02:05+02:00
Tata mi-a cumparat un dictionar de arhaisme./Bunicul inca mai foloseste arhaismele..:)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T10:03:38+02:00
Andrei vinde faclii la intrarea in Biserica.  faclii arh
Bunica mi-a facut un coif pentru a ma proteja de soarele arzator.    coif arh
Domnul Mihai este mare cocon in sat.    cocon arh
Directorul scolii ne-a pus peceta pe carnetul de elev.    peceta arh
Dumineca merg la biserica      Dumineca arh
M-am intepat intr-un spin de trandafir      spin arh
multumesc mult
cu placere
:)
primele l-ai copiat tot de pe un site