Răspunsuri

2014-10-26T09:32:54+02:00
Acela este un foc.
el s-a facut foc si para.
el s-a pus in poala buncii.
se da pe poala dealului cu zapada
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T09:40:30+02:00
Mama s-a facut foc si para cand am spart paharul                                                pompierii au stns focul din padure
tivul de la poalele rochiei era desfacut
am facut statie la poalele muntelui
1 5 1