Răspunsuri

2014-10-26T08:50:48+02:00
Cânt , împachetez , înnod , reexaminez , accelerez . Iart tu poți scrie un text legat despre diferite meserii și să pui acest cuvinte .
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T08:53:17+02:00
Eu cant in timp ce imi impachetez bluza cea noua.Imi innod cordonul la halat si ma pregatesc sa ma reexaminez la matematica.Trebuie sa accelerez rezolvarea exercitiilor deoarece este tarziu